dinsdag 8 februari 2011

Guatemala City

Hi!
Opnieuw een lakje van W.I.C. van Herôme:
Guatemala City


Voordat ik dit lakje op deed dacht ik dat hij niet goed zou dekken, maar op de foto's zie je dat hij het tegendeel bewees!
Ik heb één laag basecoat aangebracht en daarna twee laagjes Guatemala City zonder topcoat.
Dit zijn de resultaten met en zonder flits:


Ik ben erg tevreden over het resultaat, het is een mooi roze kleurtje met een zilveren shimmer die je vooral in de zon goed ziet (ook op de foto met flits).
Echt een leuk girly kleurtje, ik was al op zoek naar zo'n soort roze lakje en ben erg blij dat ik deze heb gevonden!

De nagellakjes van Herôme zijn te koop via de Herôme-webshop en bij parfumerieën, drogisterijen en warenhuizen, en kosten rond de 7euro per stuk.

Hebben jullie ook ervaring met deze lakjes? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten