woensdag 9 maart 2011

Lavender Breeze

Op het eerste gezicht leek dit nieuwe lakje van catrice gewoon wit, maar toch zit er een beetje paars in en dit maakt het een bijzonder lakje :)



De lak dekt mooi in 2 laagjes zoals ik gewend ben van catrice. Het zit er al een hele dag op zonder chips (wat bij mij een uitzondering is) dus ik ben er erg blij mee, zal 'm vooral vaak gaan dragen in de zomer :D!

Catrice make-up is te koop bij kruidvat en trekpleister, de nagellakjes kosten 2.49 per stuk.

xx Nancy

4 opmerkingen:

  1. Ik heb die paarse lak van de week geprobeerd en die valt me wel een beetje tegen. Hij chipt toch wel snel, al na 2 dagen geloof ik. Die oranje lak is wel beter, die hield het echt lang vol op mijn nagels! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke, bij mij bleef die best goed zitten, ik vond de oranje iets teveel op I scream peach! lijken en die heb ik al, maar anders had ik die ook gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, deze is tof! Is van de nieuwe LE, toch?

    BeantwoordenVerwijderen